dimarts, 24 de maig del 2011

REVOLUCIÓ DIVERTIDA (No podia esser d´altra manera.Terapia de xoc) ).




Si es volen canvis hi ha que provocar-los.Davant la provocació dels mitjans des-informatius s´ha aplicat la terapia de xoc . Açò és la creació d´aconteixaments que crein resposta i opinió social.

Que generin una modificació en la conducta dels individuos.

Talment la proposta ( en format de llibre i posterior pel.licula) del estudi de la periodista canadenca Naomi Klein:  El auge  del capitalismo de desastres.la doctrina de shock.

A traves d´impactes en la psicologia social amb desastres o contingèngies que crein conmoció y confusió s´aprovan mesures abans tingudes per  impopulars .Exemple : l´atac del 11-s comportaria una guerra declarada als  paisos arabs sense cap impediment moral.

Afexim idò  la provocació d´esdeveniments economics per a crear una optima resposta  del lliure mercat  ( llegeixi també banca mundial).

Es l´aplicació brutal del tractament psiquiatric , als anys 40 , per electroxoc,forçant a la gent a esser obeient. L´actual pal i pastanaga.


Anonimament s´han  aprofitat uns esdeveniments de certa revolució i confusió social per a provocar  mitjançant una acció simbolica  una  reacciò en el subconscient col.lèctiu .Resposta bona o dolenta que el que cerca es donar que parlar i pensar.


Acció de solidaritat amb la gent acampada arreu de tots els paisos ( concretament a menorca) i per  a demanar la pau en el món i la justicia social.

Simbolisme de la penya  de s´indio , que es rebela contra l´actual situació mundial de crisis economica -social -politica i de valors.



Ja no ens poden tractar com a imbecils o estupids .Hem reaccionat al tractament  i  cream una resposta alegre  : la revolució divertida.





( Ben enllaçat Sr. Coiot)








- Enllaç video doctrina del shock , 7 minuts :


Versió del divertit Richard Cheese de "starway to heaven " dels Led Zeppelin .Follia genial.




-Enllaç video 79 minuts doctrina del shock :





IMAGINACIÓ AL PODER !!!





SALUTE I REVOLUCIÓ DIVERTIDA.......................................................................................