dimarts, 9 de novembre del 2021

Els angels riuen aixi .






Plou , aquest dies que plou tenc sort de tenir un bon paraaigues  per a no banyar-me i anar a ca na nina a dur es pa , ten sort de tenir pa i un bon paraigues . 

Tot esta xop , ses fulles ara no cuiixen quan les trepig , , m´encanta  es so que fan ses fulles seques quan les trepitges . tenc sort de poder calcigar fulles seques ...ara estan xopes.

Es camp i ses tanques de la Vall estan també xopes , ses vaques pasturen  tranquiles i no se si felices ...li he de denmenar a n´en Borja , l´amo de sa font santa  , es es´meu dilema com a vega . ten sort de poder triar. Ell te sort de tenir en blanc un ca lliure  i fort que ens saluda quan anam a possar canonades a ses cases . En Blanc te sort d´esser lliure , no se si en Borja també. Supos que tant o més que jo.

 Berenam i en Luis es meu company diu que abans de morirse s´en endurà ins quants per davant , du uns quan dies nervios i no dorm  han d´operar es seu fill d´un tumor , en principi benigne m. Crec que te sort de poder-m´ho contar i no haver mort a ningu encara , encara que li he dit que jo també ho havia pensat a vegades . tenim sort de tenir feina  i de tenir-mos .

Aquesta poetica entre tubus i cantons , entre manobres i fontaners  . Arreglen el món en mitja hora de berenar . Es cuestionaran lánarquisme , , sebran que és ? faig alegres suposicions ....mentres em xerren de pescar a tal i qual puesto em deman si convé  rallar-lis d´alliberament animal.

Som s´unic que s´alegra perque no hi ha hagut festes de sant joan ?   tenc sort  dá questa follia ?  pregunta retorica jajaja

Ara ca meva es una festa  tenc tres cans , sa meva filla ha retornat a casa i ha duit es seu . Ve per estodiar  de mestre d´escola  . Estic orgullos de tenir.la  i tenc sort de que avui em senti dir açò.


Aquesta és sa meva poetica diaria des fets que m`aconteeixen . 

Diu  l´estupida erika ,  que els angels riuen aixi  .





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada